نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5141
-
الف
+

«سلمان خان» از دلایل متوقف شدن فلم «انشاءالله» گفت

فلم «انشاءالله» با نقش آفرینی سلمان خان متوقف شد.

به گزارش آی فیلم2، با اعلام توقف ساخت فلم سینمایی «انشاءالله» با نقش آفرینی سلمان خان ، شایعات بسیاری در مورد اختلاف او و سانجی لیلا کارگردان فلم منتشر شد.

 تصمیم توقف ساخت فلم «انشاءالله» توسط سانجی لیلا و سلمان خان‌ گرفته شده است و طبق شایعات منتشر شده، عمده اختلاف آنها بخاطر مسایل مالی بوده است که سلمان خان برای دستمزد نهایی فلم مبلغ 100 کرور هندی را پیشنهاد داده که سانجی لیلا پیشنهاد را رد کرده و پروژه را متوقف نموده است.

این‌ تصمیم در حالی گرفته شد که ‌حق نشر ماهواره ای فلم «انشاءالله» با مبلغ بالایی فروخته شده و لوکیشن ها تایید و استودیوها آماده فلم برداری بودند.

اما سلمان خان در مصاحبه با رسانه ها، ادعای جدیدی در مورد توقف همکاری اش همراه سانجی لیلا مطرح کرده است.

طبق گفته های سلمان خان، وی از نیمه اول فلم نامه رضایت داشته اما از قسمت پایانی فلم ناراضی بوده و قصد داشته تا تغییراتی در فلم نامه که نوشته سانجی لیلا است بدهد و همین امر باعث شده تا پروژه متوقف گردد.

سازندگان فلم قصد داشتند که محتوای فلم عاشقانه و فراتر از آن باشد در حالی که سلمان خان بر سرگرم کننده بودن فلم بیشتر تاکید داشته و این اختلافات بین سانجی لیلا و سلمان خان در نهایت باعث توقف پروژه گردید.

گفتنی است سلمان خان ‌نیز در ادامه مصاحبه اشاره کرده که می خواهد همراه سانجی در ساخت فلم های بعدی اشتراک کند و هیچ‌ موضوعی مانع دوستی بین آنها نخواهد شد .

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر